tisdag 2 april 2013

En ny familjemedlem kom tilll oss i vår och härliga påskbilder...

 
 Dottern Emelie och hennes sambo har skaffat sig en mopsvalp,
George (engelskt uttal)...här är han ca 10 veckor.
 
 
 Han är såå go och vi tycker såå mycket om honom:)
 
 
 Här är jag hundvakt och det gick såå bra:)
 
 
 Idag var jag hundvakt igen och det är såå mysigt att vara
"mormor" till mopsen George, ca 16 veckor:)))
 
 
 Körsbärkvistar som står i blom...
 
 
 Plommonträdskvistar fungerar utmärkt som påskris:)
 
 
 Några ägg av alla jag gjorde i år...
 
 
 Det blev några sålda ägg till kollegorna i år:)
 
 
 Gulliga påskharar från Nille och
 Jelly beans/ägg i glada färger...
 
 
 Köpte söta servetter från Nille och gjorde ett decopageägg, så sött...
 
 
 Kära mor kom med fin påskblomma i år igen:)
 
 
Brorsbarnen Erik och Siri kom och påskade hos farmor på påskafton:)
 
 
Härlig vår och påsk...
 
Jag har tagit många kort, men är lite dålig på att uppdatera mina inlägg...
Det händer mycket här, men jag tar i alla fall med korten på dotterns söta mopsvalp George (engelskt uttal) och lite påskbilder:)
 
Vi har haft en underbar påskhelg med mycket sol och vi har umgåtts med släkten och vänner. På långfredagen var vi bjudna till storebror Pelle och Susanne med god mat och trevligt hade vi. På påskaftonseftermiddagen var vi hos mor och åt påskmat. Vi träffades på påskaftonen en stund jag och mina goa vänner, vi fikade på Lev Vackert, Lena, Pia, Pirjo och Kerstin. Vi har känt varandra sen vi var yngre, alltid lika kul. På annandag påsk var vi hos svärmor och njöt av god mat.

Nu har jag påsklov och njuter för fullt. Loven kommer alltid väldigt passande, för jag är ofta väldigt trött och sliten när loven kommer...men jag känner mig ändå ganska pigg nu när jag orkar träna så pass mycket och ljuset är ju tillbaka också.
 
Idag träffade jag sonen en stund när jag skulle till min gynläkare i Kga. Jag hoppas att han ska trivas i Kga, han har ju bott där tidigare...
 
Resten av veckan får gå till att samla energi inför nästa vecka, det kommer jag att behöva:)
 
Många goa soliga kramar till er!!!
Kram Susanne

13 kommentarer:

  1. Hej goa du,
    Det låter osm ni har haft några härliga dagar, toppen!
    Och vilken söt familjmedlem ni har fått, bara så go är han.
    Kan tänka du blir glad att passa honom:)
    Njut nu av dessa ljuvliga vårliga dagar.
    Kram Gerda

    SvaraRadera
  2. Vilken liten goding han är George. Ser att du haft en lugn och skön påsk och njutit av det fina vädret och trevligt umgänge.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  3. Så söt den där George!
    Blir så sugen på att skaffa hund, men vet hur mycket jobb det är och hur bunden man blir...........så jag får nog tänka ett tag till.

    Låter som din påsk varit bra och NU verkar äntligen våren vara på väg!
    Kramar Anneli

    SvaraRadera
  4. Men så söt han var!!!!
    Kul och ses sist, fast det blev lite snabbt!
    Ha en fin onsdag,solen skiner så fint!
    Kram Agnetha

    SvaraRadera
  5. Så söt!!!! Dom är ju så otroligt
    goa och söta, så roligt och få passa
    honom. En hund i huset livar upp.
    Skönt med påsklov också, njut av solen.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. vilka fina ägg du gjort, du är en mästare på att göra fint du Susanne. å vilken söt vovve, förstår att du tycker om den lilla godingen.Ha en underbar helg och kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera
  7. Hej hoppas du haft ett riktigt skönt lov. Härligt väder har vi haft eller hur. Nu blir det nya tag tills det härliga sommarlovet.
    Många kramar till dig! Lena

    SvaraRadera
  8. Vilken söt lite valp, förstår att han ger er mycket glädje och roliga stunder! Visst är det skönt att få lite ledigt jag har också tagit några dagar nu runt påsk. Må så gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  9. Vilken söt valp! Förstår att George charmar er alla. Härligt att ni haft en skön påsk. Fina ägg har du skapat å så fint med det blommande körbärsriset. Hoppas du känner dig utvilad efter påsklovet nu. Ha en fin söndag och en ny vecka!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  10. mopsar är så himla söta..grattis till er nya familjemedlem.

    http://lullabyblossom.devote.se/

    SvaraRadera
  11. Hej! Vilken söt George! Hoppas du har haft det bra!
    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Sirpa♥

    SvaraRadera
  12. Men jag tror jag dör! Vilken underbart söt liten George. Gosig!

    Kram Linda

    SvaraRadera
  13. For sure, some even see certain enhancements as "incapable" in light of the fact that they attempted them and saw practically zero change. In any case, there is a major distinction between the modest and ineffectively detailed weight reduction supplements and the best possible, all around structured enhancements that truly help change lives.

    weight loss ads

    SvaraRadera